30 Nisan 2013 Salı

nostalji yaptım bende:)

Günaydın.
Madem ki düğün sezonu açılıyor bende düğün günüme ait bu fotoğrafımı sizinle paylaşmak istedim.



Fotoğraftan pek anlaşılmasa da saçlarım düğünümde açıktı, duvağım tül ve çok uzundu.Gelinliğimde kasnaklı tarlatan yok onun yerine içinden tülle kabartılmış ve birazda kuyruklu bir model.
Gelin arabamız 56 model bir Opel düğünümüzden en sevdiğim detay:)


Ve işte alyansım.Çok severek kullanıyorum...

Gelin çiçeğim ve ayakkabım...

Gelinliğimi satın almıştım ara ara çıkartır nostalji yaparım:)

işte böyle...Allah evleneceklere yardım etsin ve herşeyi gönlüne göre versin inşallah..

Mutlu kalın...


**fotoğrafların düzenlemelerin birbirinden farklı olması,telefondan çekilmiş ve düzenlenmiş olmasından umarım en kısa sürede bilgisayarım olur benim de ve dilediğimce güzel fotoğraflar yükleyebilirim(kocacım bu not sanaydı)



1 yorum:

  1. Kocan okudu mu notunu bilmem ama ben okdudum haha gayet net anlaşılır bir not bence :) Allah mutlu mesut yaşamanızı bir yastıkta kocamanızı nasip etsin mutlu olun hep :)

    YanıtlaSil