26 Nisan 2013 Cuma

Çocuğun mu yok derdin çok...

Günaydın...

*fotoğraf netten alıntıdır

Şu mübarek günde günaha girmek istemiyorum ama bazen insanlar gerçekten çok acımasız olabiliyorlar.
Hayatım boyunca çocukları hep çok sevdim ve hep çok çocuklu bir aile olalım istedim,halende istiyorum.
Evleneli 3 yılı geçti ve biz şu güne kadar anne baba olmaya kendimizi maddi ve manevi olarak hazır hissetmedik.Bunun  için de çocuk hiç düşünmedik.Ama etrafımızda evlenir evlenmez çocuk yapan eş-dost,konu-komşu ve akrabalar bunun kararını vermemizin kendi irademizde olduğunu bir türlü kabul etmeyip bize resmen çocuğu olmayan bir çift gibi acıyan gözlerle bakıp,bizim için çareler araştırmayı kendilerine görev edindiler!
En en yakınlarımız bile!
Bir de bunun üstüne köpek alınca çocuğun yerine köpeğimizi koyduğumuzu düşündüler,daha da bi acıdılar...
Oysa çok yanılıyorlardı.
Biz köpeğimizi çocuğumuz evde hayvan sevgisiyle büyüsün diye sahiplendik...
Bugüne kadar çocuk istemedik çünkü çocuğumuzun her şeyi tam olsun istedik.
Ben çocuğuma iyi bir anne olabilmek için bir sene çocuk gelişimi kursuna gittim haberiniz var mı?
Biz çocuğumuzu bakıcılarda büyütmeyelim,annesiyle büyüsün istedik.
Bizim evde işler öyle karambole gitmiyor,planlı yaşıyoruz ve bunu seviyoruz.

Kaldı ki gerçekten 3 senedir istiyoruz ve çocuğumuz olmuyor diyelim ne olucak?
Bunun kararını vermek bizim elimizde mi?
Hani herşey Allah'tandı.Ya Allah nasip etmediyse?
Yaptığınız biraz ayıp,bolca da günah!
Kendi iyiliğiniz için lütfen ağzınızdan çıkanlara dikkat edin...
Ha bide sizin çocuklarınız var ya onlarda sizin değil,size emanetler...

Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah...
Rabbim tüm dua ve dileklerimizi kabul etsin...

Hayırlı Cumalar...




9 yorum:

  1. e dünyanın düzeni bu canım. belli bir yaşa geldin mi evlenmiyor musun daha , nişanlanırsın düğün ne zaman, düğün olur çocuk yok mu, ilkini yaparsın ikinci ne zaman... bitmez canım bitmez. bak ben evlendikten 1 yıl sonra hamile kaldım ve benim karşıma geçip de e daha erken değil miydi bi evliliğiniz otursaydı diyen bile oldu. boşver insanları hiç bir zaman memnun edemezsin. işin en güzelini en doğrusunu siz kendiniz bilirsiniz ve sizin için en iyi olan kararı verirsiniz. hiç üzülme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canım ama insanı bazen çileden çıkartıyorlar kimse kendi işine bakmıyor hep başkasının işleriyle ilgileniyorlar

      Sil
  2. canım o düşünceler herkesin çevresinde var malesef değiştiremezsin o yüzden bence hiç kafaya takma yoksa üzülen yine sen olursun.
    Bu arad çok doğru diyorsun Allah olmayan vede isteyen herkese evlat sevgisini tatnayı nasip eder inşallah. Çocuk doğurup onunla ilgilenmemek bir marifet değil önemli olan onunla ilgilenip hayatını ona göre planlamaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım doğru söylüyorsun kimileri tırnağını bulamazken kimileri olanı sokağa atıyor;(

      Sil
  3. Amin diyorum, başka birşey demek istemiyorum

    YanıtlaSil
  4. haha :) Tatlım vallahi gülerek okudum senin sinirlendiğin şeyleri çünkü bu bir gelenek maalesef, öncelikle başkasının işine burnunu sokmak, daha sonra herşeyi bilmek hem de kişinin kendisinden bile çok, sonuncu olarak da standartları bozanların göze batması :)
    Evlenince hemen çocuk yapılmalıya sanki haha, biz kendimizi hazır hissetmiyoruz dersin bu defa da ne hazırlığı derler değil mi haha :) Ay töpeeeeee boşver bu değişmeyecek, hatta bebişiniz olduğunda da tedavi olmuş da olmuştur bile diyebilirler :) Desinler boşver siz ailenizin mutluluğuna bakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsın canım yaa :) valla öyle

      Sil
  5. Çekilişe katıldım ..sonra da biraz gezineyim dedim.. Bu yazın eski ama görünce yazmadan edemedim..
    Her türk evlisi bu yoldan geçiyor :) yani çocuk muhabbeti sıkıştırması saçmalamasından.. ben de çok nasip aldım bundan.. biz de 3 sene istemedik..sonra istedik düştü..istemeye devam ettik 9 haftalık karnımda öldü :( yine devam ettik istemeye ve sonunda oğlumuz oldu şükür..şimdi 21.aya girdi..
    Seni çok iyi anlıyorum. Çünkü ben de çocuk sevgisi çok olan briiyim.. ben de taa ünvdeyken pedagojik formasyon aldım bilinçli olayım diye.. gerçi o zamanlar anaokulu öğretmeni olmayı çok isttedim ama kısmet işte olmadı.. çocuk kararı çok önemli..gerçi daha son yazılarını okumadım umarım pot kırmıyorumdur yani yeni gelişme var mı bilmiyorum..
    herşey gönlünce olsun
    bloguma beklerim
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim evet hala bir gelişme yok;)yalnız olmamamıza sevindim anlaşılan herkes yaşıyor böyle şeyleri...Allah oğlunuzu size bağışlasın inşallah darısı bizim başımıza:)

      Sil