14 Nisan 2013 Pazar

Kahvaltı

Günaydın...Mutlu pazarlar:)

Gezmeyi ne kadar çok sevsem de kahvaltı ve yemek konusunda ben aslında evciyim.Her ne kadar iyi mekanlara gitsek de yediğim yemeğin nasıl yapıldığını,hangi malzeme kullanıldığını vb.bilmem lazım(bu konuda biraz gıcığım galiba).Bu yüzden iş yerime gelen tabildot yemeği bile yiyemiyorum:(
Dışarıda yiyeceksek eğer belirli ve güvendiğimiz yerlerimiz vardır,nerede ne yenir?hangi mekanın nesi güzeldir bizden sorulur:)

Kahvaltı yapmayı,kahvaltı sofrasındaki uzayan sohbetleri çok severim.Geniş zamanda yapılan kahvaltı benim için en büyük keyiftir.
Bizim evde kahvaltıyı hafta içi ben haftasonları eşim hazırlar.Bu sabah güzel kokularla uyandım yine!
Sizde bu pazar sabahı sevdiklerinizle beraber güzel bir kahvaltı yapın ve bu güne keyifle başlayın...Hava da çok güzel tadını çıkarın.

**Beni soracak olursanız ben kahvaltıdan sonrasına katılamayacağım,malum birazdan işe gitmem lazım:(

Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Kahvaltı sofrası güzel götünüyoor ellerinize sağlık bende beklerim =)

    YanıtlaSil