5 Aralık 2013 Perşembe

Cupcake'li 3'lü kavanoz

Günaydın...Mutlu sabahlar!
 
 
Daha önce size bu postumda sorduğum kavanozları tamamladım.Genel olarak yorumlar transfer,puantiye ve cupcake üzerine olunca ben de kimseyi kırmamak adına üçünü birleştirdim ve ortaya çok güzel bir sonuç çıktı.

 
 
Yapımı gerçekten çok zaman alıyor.Bu aralar çalıştığım için biraz uzun sürdü yapımı.
Aşamaları fotoğraftaki gibi zaten daha önceki boyamalarımda da detaylı olarak anlatmıştım.
Kullanılan malzeme akrilik boya üstü de cilalandığı için herhangi bir deformasyon olmuyor,sadece elde yıkanması gerekli.
Baktıkça mutlu olduğum kavanozlara sizde sahip olmak istiyor ama kendiniz yapmak istemiyor veya vakit bulamıyorsanız sizler için özel olarak da farklı modellerde yapabilirim.
Detay ve fiyatları hakkında bilgiyi  kocambanatopacder@gmail.com  adresinden bana ulaşarak öğrenebilirsizniz.
 
 
 

17 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:) her biri birbirinden güzel görünüyor, sevgiler:).

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olmuşlar
    ellerine sağlık güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller harika güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Gülnurcum instagramdan ekledim seni kavanozlarında çok cici olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ben de seni ekledim:)

      Sil
  5. içimden geleni söylesem ayıp olur mu acaba?
    neyse frenim yok bu aralar,aferinnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ayy kavanozlar harika olmuş ya, ellerine sağlık Gülnur abla :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar emeğinize sağlık, cup cakeler çok düzgün ve itinayla yapılmış baskı yöntemiyle mi boyadınız, takipteyim, sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ay ne kadar güzel olmuş bunlar, bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil