15 Aralık 2013 Pazar

aslında sadece kavanozları paylaşacaktım...




Merhaba mutlu akşamlar herkese!
Bir yandan işte bir yandan da evde çalışmaya devam.Yaptığım kavanozlara satmam doğrultusunda istek gelince bende satmaya karar verdim ve ilk siparişimi de aldım:)
Akşamları vakit ayırabildiğim boyama işlemleri sonucu bu güzel kavanozlar ortaya çıktı ve şimdi yarın kargolanmak üzere yola çıkacaklar.
Evdeydim ve çalışmıyordum boş oturmaya alışık olmadığım için kendimi oyalayacak bişeyler arıyordum ki bu boyama işiyle o zaman tanıştım.Bu iş benim en büyük hobim ve her zamanda öyle kalacak ama yaptıklarımın beğenilmesinin verdiği mutluluk gerçekten paha biçilemez.
Şu anda bu satırları yazıyorum çünkü bence herkesin bir hobisi olmalı.Bende ağır şartlarda çalıştım ve hala çalışıyorum evliyim ve sorumluluklarım da var.Kısa bir süre önce babamı kaybettim.Ama hobilerim ne olursa olsun beni ayakta tuttu,onlarla oyaladım kendimi.
Kendinize ayıracağınız küçücük vakitleriniz olsun,bu hayatta kendim için,keyfim için bunu yapıyorum diyebilin.
Çünkü hayat her zaman hiçbirimiz için toz pembe değil.Acılarımı,mutsuzluklarımı,umutsuzluklarımı ben bu şekilde yeniyorum.
Bana mail atan kavanozları nasıl boyadığımı soran,öğrenmeye çalışan herkese çok teşekkür ederim.Daha öncede paylaştım seve seve tekrar da paylaşırım,yardımcı olmaya çalışırım. 
Bir mail uzağınızdayım:)

Sevgiyle kalın♥♥♥


10 yorum:

  1. hayırlı olsun inşallah,el emeğini değerlendirmek ne güzel.ayrıca iyi niyetin takdire şayan.Allah gönlüne göre versin.ben de boş durmayı sevmiyorum ama öyle maymun iştahlıyım ki sabit kalamıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Yaa bunlar çok tatlı ♥ ellerine sağlık hep sevgiyle kullanılsın:)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık,bana da göz at:)

    YanıtlaSil
  4. Başınız saolsun canım, Allahım sabırlar versin... Çok güzeller çeyizim için sipariş verebilirim iki üç ay sonra (hazırlıklar o zaman başlıcak) , inşallah halen satış yapıyor olursun :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle Allah sabır versin....
    Kavanozlara bayıldım ben hazır sandım ne güzel yeteneğiniz var bende sıfır :)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuşlar ellerinize sağlık bol bereketli satışlar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşlar ellerinize sağlık aca üzerindeki cupcake dekopajlarını nerden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem görünüyorlar ellerinize sağlık acaba üzerindeki cupcake dekopajlarını nereden bulabilirim yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. merhaba çok şeker kavanozlarınız lütfen detayları ile nasıl yapılıdıgını yazar mısınz:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık bol kazançlar...

    YanıtlaSil