28 Şubat 2014 Cuma

Mutlu olmak bu kadar kolay:)

 Merhabalar,mutlu günler herkese...
Bugünlerde oldukça yoğunum hafta da 2 gün aerobik 2 günde yogaya gidiyorum geri kalan saatlerde yorgunluktan pek bir şey yapamıyorum açıkçası:)
Bugün evde olunca elim hemen kavanozlara gitti ve mutfağım için bu güzel kavanozları süsledim!
 
 
Kavanozlar beyaz renk ve dantel görünümlü olmasıyla hemen kalbimi fethetti ve mutfağımın baş köşesine yerleşti,
 
 
işte benim bugün ki mutluluk sebebim de yeni kavanozlarım...
 
Keyif dolu hafta sonları diliyorum,
görüşmek üzere...

16 yorum:

  1. Gerçekten çok şık kavanozlar güle güle kullanın hep mutlu olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hepimiz her zaman çoook mutlu olalım inşallah:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlaaarr :)) Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim:)

      Sil
  3. çok cici olmuşlar, benim de kavanozlarım böyle kurdalelerle dantellerle süslü :) insanın baktıkça içi açılıyor, mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  4. kavanozlar çok cici olmuş çok beğendim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler canım ! Tibet'e gitmeden mutlu olmanın yolunu bulmuşsun. Çoğu insan mutluluğu ararken üstüne basıp geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aynen öyle mutluluk burnumuz ucunda aslında:)

      Sil
  6. çok çok güzeller ellerinize sağlık bu ara ben de boyamaya sardım beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  7. Aayy çok beğendim :) insan kendi eliyle birşeyler yapınca gerçekten çok mutlu oluyor :) Allah gülerek kullandırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim amin inşallah gerçekten öyle bak bak mutlu ol:)

      Sil
  8. Ee beni bile mutlu etti ki o kavanozlar seni nasil etmesin.masallah eline saglik.her yaptigin bir oncekinden guzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum♡

      Sil