24 Şubat 2014 Pazartesi

yeni kumaşlarım

Günaydın...Mutlu haftalar!
Haftasonu kumaşçıları talan ettim yine bugün bizim evde dikiş günü:)
Bu güzel kumaşı da oturma odamdaki koltuklara yastık ve kırlent yapmak için aldım çok sevdiğim bu kumaşın odama bir bahar havası katacağını düşünüyorum.
 
 
Bu alttaki kumaşı ise rengine desenine vurularak aldım ve masa örtüsü olarak etrafını çevirip kullanmayı düşünüyorum.
Cıvıl cıvıl bahar masalarında severek kullanacağımı düşünüyorum... 
 
 
 
Bu ara çiçek desenlerine fena takılmış durumdayım yaz günlerini de özledim sanırım.Bu güzel kumaşlar da bu durumun yansıması.Dikiş konusunda henüz çoook acemiyim ama böyle ufak tefek işleri de becerebilirim diye düşünüyorum...
Becerebilirim di mi?
 


4 yorum:

  1. Ne güzeller :) Hepimizin artık canına tak dedi kış havaları... Bahar gelsin, neşemizi bulalım modundayız :) Eminim çok güzel olacaklardır :)

    YanıtlaSil
  2. Bence çok da güzel dikersiniz. Kumaşlar da tam baharlık eminim güzel çalışmalar ortaya çıkacaktır. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Duck kumaş dediklerinden sanırım aldıklarınız...
    Ben de çok seviyorum.
    Ama denese hep büyük büyük oluyor çiçek desenleri:(
    Küçük desenlisini bir türlü bulamadım.

    YanıtlaSil
  4. Çiçekli desenleri ben de çok severim. Her iki kumaşına da bayıldım. Renkler ve desenler pek farkında olmasak da ruh durumumuzu çok etkiliyor. O yüzden sevdiğimiz, bakmaktan zevk alacağımız seçimler yapmak cidden önemli.
    Güzel güzel dik ve güle güle kullan canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil