14 Haziran 2013 Cuma

buzdolabı içine de örtü konur mu demeyin:)

Günaydın...
Hayırlı cumalar.
Ev işleri ve ev işlerine pratik çözümler konusunda harikayımdır:)


Buzdolabının temizliği,muntazamlığı benim için çok önemli ama temizlemek de benim için bir o kadar zor,hele ipin ucu kaçtıysa:)
Şimdi sizinle buzdolabı raflarını nasıl örtüyle kapladığımı paylaşmak istiyorum,aslında pek çoğunuz da biliyorsunuzdur ama bilmeyenlere de fikir olsun.
Gerekli malzemeler milyoncularda satılan 1-2tl'lik çok amaçlı örtüler ve makas.


Güzelce temizlediğiniz buzdolabı raflarınızın iç kısmına uygun şekilde örtüyü kesin ve yerleştirin.İşte bu kadar:)
Şuanda kabarık gibi dursa da üstüne bişeyler yerleştirdikçe şeklini alıyor.
Yalnız burada dikkat edilmesi gereken nokta buzdolabınızın raflarının delikli ve ızgara şeklinde olmaması.Çünkü eğer öyleyse içerideki hava dolaşımını keser buda yiyeceklerin bozulmasına neden olur.
Yeni model buzdolaplarında pek ızgara yada raflarda delik olmuyor,siz yinede kontrol edin.
Eğer öyle bir sorun yoksa bence örtü işini düşünmelisiniz hem temizliği çok kolay çıkar sil hem de herşey bana daha düzenli gibi geliyor.

Bugünlük bu kadar benim işime yarayan bu fikri sizinlede paylaşmak istedim...

Yarında buzdolabına yeşillikleri nasıl yerleştiriyorum onu paylaşıcam...

Takipte kalın...

Mutlu günler,keyifli haftasonları... 

4 yorum:

  1. evet bu fikri bende uyguluyorum
    gayetde işimi görüyo
    seninde ellerine sağlık
    :))

    YanıtlaSil
  2. bence guzel bir fikir ;)

    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. Bende uyguluyorum daha düzenli ve temiz oluyor.bunlardan değilde dantel gibi olanlardan kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. güzel fikir. ben de uyguluyorum aynısını :)
    bloğunuzu çok beğendim. bana da beklerim :)
    baharperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil