3 Haziran 2013 Pazartesi

Okuyorum

Günaydın...
Ülkemiz için,milletimiz için hayırlarla dolu,barış içinde bir gün olsun...


Günlerdir televizyon izlemediğim için her zamankinden çok daha fazla okumaya fırsat buluyorum...
Kitap okumayı çok seviyorum,özellikle kişisel gelişimime katkıda bulunacak kitapları okumayı çok çok daha seviyorum.Nuray Sayarı'nın bu 4.kitabı ve her kitabını ilk çıktığı gün almışımdır.Kitaplarını okurken enerjimi yükselttiğini,bakış açımı değiştirdiğine inanıyorum.

Kitabın henüz yarısına gelmedim sayılır ama içinde beni çok etkileyen sözler var...

''Ellerinizi nasıl kremlediğinize bile durup bir bakın 'Ben bu güzel ellerime nasıl daha iyi bakarım,onları korurum,şükürler olsun Allah'ıma bana beni kimseye muhtaç etmeyen eller vermiş' diye mi düşünerek kreminizi sürersiniz yoksa 'Lanet olsun şu şansıma,yine temizlik yapmaktan perişan oldu ellerim'mi dersiniz''

Hayata bakış açısı herşeyi değiştiriyor...Bu tarz kitapları okumaktan hoşlanıyorsanız tavsiye ederim...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder