29 Haziran 2013 Cumartesi

Çok eksiğimiz var çok...


Ne kadar mutlu olsam da ne kadar huzurlu olsam da içimde her zaman bir yanım buruk...
Mahcubum çünkü Rabbime!
O bizim istediğimiz herşeyin en iyisini veriyorken,bizim günde 1 saatimizi namaz kılmak için ayırmamamız çok büyük nankörlük gibi geliyor bana.
Defalarca başladım namaza eşim de ben de o kadar çok kılmak istiyoruz ki seccadelerimiz,benim namaz eteğim-örtüm hep yanı başımızda durur.
Arabada bile namaz eteği,baş örtüsü taşıyorum ciddi söylüyorum!
Ama bişeyler hep engel,hep bir bahanemiz var.
Hep yarın başlarız diyoruz,yarını göreceğimiz garantiymiş gibi:(
Mesela her kış bu yaz tatile gitmeyelim onun yerine Umreye gidelim diyoruz ama,yaz yaklaştıkça erteliyoruz onu da...
Allah Umre'yi görmeyi de Hacı olmayı da nasip eder inşallah...
Hepimize...
Şimdi ramazan yaklaşıyor ya türlü türlü planlar yaptık yine orucumuzu tutalım,teravih namazına gidelim,kitabımızı hatim edelim diye...
Umarım onları layıkıyla yapabiliriz!
Allah her günümüzü ramazan tadında geçirmeyi nasip etsin,dualarımızı kabul etsin inşallah...
Dualarınıza bizi de katın lütfen...

Rabbim beni ve eşimi de 5 vakit namazını kaçırmayan,namazları kabul olan sevdiği kullarından eylesin...


Sevgiyle kalın...





13 yorum:

  1. Ne güzel bir dilekte bulunmuşsunuz.. Amin diyorum inşallah cümlemize..:))

    YanıtlaSil
  2. amin arkadaşım amin
    böyle düşünmen bile bir ilerlemedir
    inşallah geriside gelir

    YanıtlaSil
  3. amin canım çok güzel yazmışsın inşallah en yakın zamnda sizlerde başlarsınız gerçekten de namaz kılmak insana bir başka rahatlık ve güzellik veriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım kesinlikle bende öyle düşünüyorum.

      Sil
  4. Allah yardımcınız olsun.
    Bir şeyin alışkanlık kazanması için belli bir süre aksatılmadan yapılması gerekir, namaza gönlümüzü açıp ona alışmalıyız, hayatımıza sokmalıyız. Misal bir yere seyahat edeceksiniz diyelim, vakitleri namaz saatlerine göre ayarlamaktır namazı hayata sokmak..biz namaz kılarız, namaz bizi insan kılar.
    Siz isteyin ve çabalayın emin olun Allah yardım edecektir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yazmışsınız,çok haklısınız ...

      Sil
  5. negüzel içten bir yazı olmuş bana da amin demek düşer ve aynı duayi etmek düşer.

    YanıtlaSil
  6. Çok doğal bir insansınız düşüncelerinizi de düşüncelerime çok yakın buldum. Dualarımız kabul olsun inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil