13 Nisan 2013 Cumartesi

havadan sudan...

 
Merhabalar...
Eskişehir havası malum ne kadar Nisan ayını ortalamış olsak da henüz tam anlamıyla yazlık moda geçemiyoruz.Geçtiğimiz hafta çekilmiş bu fotoğraf da herşeyi anlatıyor zaten.Neyse ki bugün hava çok güzel ama ne fayda ben çalışıyorum:(
Çalışmayı ve işimi seviyorum ama işimin en kötü yanı haftasonları çalışıp hafta içi bir gün izinli olmam.Oysa ki eşim haftasonları izinli ve bu bizi çok zora sokuyor.Hayırlısı bakalım gittiği yere kadar gidecek:(
Gömlek kıyafetde favori parçalarımdan biridir,tabi kot etek de.Şu aralar biraz daha kalem model bir kot etek arıyorum tabi bedenime uygun:/ Gören,duyan olursa bir haber edin lütfen!Bu fotoğraf da saçlarımın dipleri boyanmamış hali.Şimdi bildiğiniz platin sarı.

Güneşiniz ve mutluluğunuz bol olsun...


2 yorum:

  1. Bence kendine haksızlık etmişsin daha doğrusu eşin sana haksızlık etmiş .topaçlığını hiç kabul etmiyorum canım. gayet iyisin. takipteyim artık seni :)

    YanıtlaSil
  2. olsun olsun eskısehır sahane ...ama az kaldı sızde bahara gececeksınız canım

    YanıtlaSil