19 Nisan 2013 Cuma

Çileğin faydaları

Günaydın...
Tüm dua ve dileklerimizin kabul olduğu hayırlı cumalar diliyorum...



Bugünkü konumuz yaz aylarının vazgeçilmezi,benimde en sevdiğim meyve olan çilek:)

Rengi ve kokusuyla iştah kabartan çileğin faydası da saymakla bitmiyor.Çok güçlü bir antioksidan olan çileğin içinde aynı zamanda limondan daha yüksek C vitamini de varmış.
Öyleyse napıyoruz mevsimi yeni başlayan çileği bol bol yiyiyoruz.Yiyiyoruz da bizim gibi şekere batırıp batırıp yemiyoruz:)
Çileği aynı zamanda peeling olarak siyah noktaların üzerinde ovalayabilir,dişlerimize sürterek dişlerimizi de beyazlatabiliriz.Denedim biliyorum:)

Haftasonları izinli olanlara iyi tatiller,benim gibi çalışanlara ise iyi çalışmalar diliyorum.
Mutlu haftasonlarınız olsun inşallah:)




2 yorum:

  1. çileğin maskesi gerçektende çok işe yarıyor bende çilek mevsiminde sürekli yaparım:) şuandada çok canım çekti olsada yesek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benimde canım istedi işteyim akşama bulursam artık:)

      Sil