29 Nisan 2013 Pazartesi

Benim güzel ailem

Ve karşınızda EN belirgin özelliklerimizle biz...


Kocam; yemeye-içmeye bayılır.Mangal yakmak&yapmak&yemek onun işidir,hiç üşenmez her gün yapabilir.Bugün ne yiyelim aşkım desem hemen mangal mı yaksak der.Öyle her şeyi beğenmez tam bir gurmedir:)

Ben; telefonla konuşmak benim işimdir,şaka yapmıyorum gerçekten tüm gün telefonla konuşuyorum ve bu işten para kazanıyorum.Sanırım kendime uygun işi bulmuşum çünkü telefon ben de feci bağımlılık:) elimden telefonum hiç düşmez,sürekli bık bık bık tweetter,instagram ve facebook arasında gidip geliyor,boş kaldığım her an tanıdıklarımı arayıp konuşuyorum.

Pati; yerdeki her şey Pati'nindir.Terlik,çorap,oyuncak yerde ne varsa sahip çıkar ve gelen misafirlerin ayaklarından terlikleri toplayıp bunların hepsi benim der gibi üstüne yatar:)Yere tokam düşse alır kaçar,pati'yi evde sürekli odadan odaya bişeyler taşırken görebilirsiniz ve boyundan büyük şeyleri taşımaya çalışır.

İşte bizim güzel ailemiz...
Arabanın camına yapıştırdığım bu stickerları görür görmez vuruldum.Her görende bayılıyor,özellikle de bizi tanıyanlar...Eskişehir'de henüz kimsede rastlamadım.
Sanki bizim için yapılmış:)

Mutlu haftalar,mutlu günleriniz olsun inşallah...
2 günlük Konya gezisinden döndüm ve trenden iner inmez işe geldim.Çok yorgunum.Bugün ve yarında full çalışıcam.
Gezi yazımda en kısa sürede yayında olacak inşallah...

Sevgiyle kalın&Hoşçakalın

2 yorum:

  1. :) çok iyiyymiş özellikle patinin durumuna çok güldüm misafirlerin terliğini alıp üzerine yatması ne komik:) bu arad sevdiğin işi bulmanada ayrıca sevindim ne mutlu sana:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bayıldım,takipteyim sevgiler:))

    YanıtlaSil