24 Nisan 2013 Çarşamba

Kendimiz için yapalım



Günaydın...

Güzel yemekler,güzel sofralarda yenir mantığıyla yine bir English Home alışverişi...

Şimdilerde bu servis setlerine takmış vaziyetteyim.Hem çok şıklar hem de peçeteyi,peçete halkasını uydurmak için uğraşmıyorsun.
Hal böyle olunca servisler zaten çok şık ve birbiriyle bütün,geriye sadece tabak,bardak ve çatal-kaşıkları yerleştirmek kalıyor.

Onları da yerleştirince ortaya böyle güzel sofralar çıkıyor ve yapılan yemekler büyük bir keyifle yeniyor...

İlk evlendiğimde çok yapardım ama şimdilerde misafirlik diye ayırdığım hiçbir eşyam yoktur mesela,çünkü bu hayatta kendimizin misafir olduğunu düşünüyorum artık ve en özel şeyleri kendimiz ve ailemiz için yapmamız gerektiğine inanıyorum..
Evde eşim yoksa yemek yapmam,yemem.Kendim için şöyle bir yorgunluk kahvesi yapıp içmem.
Değiştirmem gereken,değişmeyen huylarım benim...
Oysa kendim içinde şöyle mükellef bir sofra kursam,üstüne çayımı kahvemi içsem kötü mü olur?
-Olmaz tabi...
Ama olsun eşim benimle,başımda sağlıkla olsun da ben onu beklerim,zaten yalnız yemek de hiç güzel birşey değil:)


Güzel sofralar hazırlayanlarınız çok olsun efendim:)

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder