17 Nisan 2013 Çarşamba

Alışveriş=Mutluluk

Günaydın...
Bugün ben çok mutlu bir güne uyandım,içim kıpır kıpır...

1 tl'lik tokada olsa 1000 tl'lik küpede olsa alışveriş yapmak tarifsiz bir mutluluk benim için.Kendimi kötü hissettiğimde,canım sıkkınsa eğer gider hemen kendime küçük birşey alır ve günü kurtarırım:)

Evimse alışveriş konusunda vazgeçilmezimdir,keşke daha büyük bir evim olsaydı da istediğim herşeyi doya doya alıp dekore edebilseydim.Neyse tabiki buna da şükür.

Çalıştığım avmde English Home Outlet en sevdiğim yer hem fiyatları çok uygun hemde çok çeşit var ,harçlıklarımı biriktirip biriktirip gidip bişeyler alıyorum.Bunlarsa son alışverişim ;

servis,tepsi yada supla ve peçetelik


2 boy tepsi ve 6'lı bardak altlığı

Son zamanların trendi cupcake...Hem yemeyi hemde dekorasyonda kullanılmasını çok seviyorum:)

Keyifli bir gün diliyorum,tabi en başta sağlık...


5 yorum:

  1. aldığın şeyler çok güzeller güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan, hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. servis çok güzelmiş, ben bunu kaçırmışım:((
    takibe aldım sizi:)

    YanıtlaSil
  4. English Home kadınların rüyalarını süslüyor.
    Erkeklerin ise kabuslarını:)
    Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil