21 Nisan 2013 Pazar

Pazar kahvaltısı

Günaydın...
Mutlu pazarlar...


Dün gece uzun süredir görüşemediğimiz arkadaşlarımız oturmaya geldiler ve sohbet,muhabbet derken yatma saatimizi 3:00 yaptık.Dört kişilik grupta bugün çalışan tek ben olduğum için bende ortama ayak uydurdum ve anın tadını çıkardım.
Sabah kalkıp,kahvaltı yapıp işe gelene kadar yine iyiydim ama şuan oturduğum yerde uyuyabilirim:(
Napalım canım olur ara sıra olur böyle şeyler,akşam gider erkenden yatar uyurum bende...
kahvaltı soframızda gördüğünüz bu güzeller eşimin tanıdığı bir ablanın yaptığı ve bize Afyon'dan gönderdiği meşhur katmer.
Okumayacak olsan da ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuştu,arayı fazla uzatma :)

Mutlu pazarlar...
Kendinize iyi bakın...

12 yorum:

  1. Merhabalar,ay ben katmere dayanamam,ne güzel masa olmuş :)
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim bende çok severim katmeri:)

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ayyyyy biraz önce yemek yememe rağmen şimdi canım çekti katmerleri :) Hamur işinin her türlüsünü seviyorum ben Allahıımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılırım hamurun her çeşidine:)

      Sil
  5. Katmere kimse hayır diyemez sanırım,afiyet olsun,selamlar:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık harika görünüyor.Afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  7. ah annemin katmeri geldi aklıma şimdi, ne güzel bir gün olmuş, arada böyle kız buluşmaları yapmak lazım, bunları görünce orda olmak istiyor insan :)

    YanıtlaSil
  8. gerçekten arada gerekli kız kıza toplanmak:)

    YanıtlaSil
  9. NE GUZEL OLMUS MIS GIBI KOKTUUUU :)) MISSSSSS :) ELLERINE EMEGINE SAGLIKKK CANIM

    YanıtlaSil