12 Nisan 2013 Cuma

Tanıştırayım Pati



Ailemizin minik oğlu...
Annesi ablamın köpeği olup, kendisi doğuştan tek bacağı engelli olduğu için kimseye vermeye kıyamadığımız ilk 6 ayında babamın olan babam vefat edince bize babamdan yadigar kalan 10.01.2012 doğumlu pekingese cinsi köpeğimiz.
Hayvanları,özellikle de köpekleri çok seven bir ailenin içinde büyüdüm,şanslıydım.Ama eşim köpeklerden korkan,hatta sevmeyen,sokağında köpek olsa evine giremeyen bir ailede...O yüzden de hayvanlara karşı hep mesafeli,hep çekingendi.
Evde ki en büyük anlaşmazlığımız buydu.Ta ki pati bize gelip birlikte vakit geçirmeye başlayana kadar.Şimdi patiyi o kadar çok seviyor ki kucağından indirmiyor:)
Patinin annesi ve babası olduk o da bizim minik oğlumuz.Başlarda karşılıklı zorluklar çeksek de şimdi birbirimizin gözünden anlıyoruz ne demek istediğimizi.Unutmayın sevgi emek ister doğrudur ama işin içinde sevgi olunca emeklerinizin karşılığını mutlaka alırsınız.

Sevginizin bol olduğu günler...

3 yorum:

  1. Ayyy ne kadar şirin bir köpüş bu böyleeee. Canlı canlıdır insan kıyamaz nasıl kıyar bilemem hiç. Ona bakıyor ve seviyorsanız sizin için özeldir oğluşum diyebiliyorsunuzya önemli olan da o zaten :) Aynı değil elbette ama benim çok sevdiğim bir kuşum var ben de ona oğluşum derim, seviyorum be işte o da bir canlıııı, istekleri var, o da gezmek dolanmak yaşamak istiyor :) Saygı duyalım ve evet sevgi emek ister ne güzel demişsiniz ve emeğin karşılığını sevgi ise konu alıyor insan. Ben bildiğiniz kuştan bile alıyorum karşılığını yeterki sevmesini bilelim değil mi ama :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim herkes siz gibi,biz gibi düşünmüyor.gözlerim doldu yorumunuzu okurken Allah oğluşlarımıza uzun ömür versin:)

    YanıtlaSil
  3. ooy bir de engelli bir cana ne güzel sahip çıkmışsınız. bayıldım, teşekkür ederim,..biz hep tam tersi durumları görmeye alışığız çünkü..sevgilerimle.
    imza: ben tam topaç bir abla..))

    YanıtlaSil