11 Nisan 2013 Perşembe

bana ait ne varsa...

 

Merhaba;
Yeni bir blog,yeni paylaşımlar,yeni biri olarak ben kendimden biraz söz etmek,beni biraz da olsa tanımanızı sağlamak istiyorum...
Buyrun bakalım ben kimim;
-yemek yapmayı,boş kaldığı her fırsatta internetten yemek tarifleri araştırmayı,
-farklı farklı güzel sofralar hazırlamayı,sonra yaptıklarımı sevdiklerimle yemeyi,
-fotoğraf çekmeyi-çektirmeyi,
-evimi,ev dekorasyonuna ait herşeyi,
-alışveriş yapmayı,
-pembe rengine aşık,
-çikolatayı,dondurmayı,çilek yemeyi,
-gezmeyi,araba kullanmayı,seyahat etmeyi çok seven biri...
Ayrıca; alıp alıp yine de bişeyim yok diyen,haftada bir diyete başlayan,sonra aman be öyle de ölcez böylede deyip verdiği kiloları geri alan,ama her haliyle hayatından memnun,sağlıklı olduğu için yatıp kalkıp şükreden biri...




4 yorum:

  1. öyleyse
    aramıza hoş geldin sefa getirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk izleyicim,ilk yorumum teşekkür ederim beni çok mutlu ettin:)

      Sil
  2. Halt etmiş o; ne topacı, fıstık fıstık.
    Hoş geldin :)

    YanıtlaSil