16 Nisan 2013 Salı

Evde çikolata fondü

Çilek ve çikolataya bayılıyorum...
Ömrümün tamamını sadece bu ikisini yiyerek geçirebilirim:)

İşte bizim evde sık sık yapılan -topaçlığında sebeplerinden olan- basit çikolata fondü tarifim;

Malzemeler ;
-Paket bitter yada sütlü çikolata yoksa nutellada olur(hemde çok güzel olur)
-yarım bardak süt,
-yarım bardak paket çiğ krema,
-her türlü meyva (benim favorim çilek)
Yapılışı ;
süt ve krema ısıtılıp içine çikolatalar kırılır ve tamamen eriyene kadar karıştırılıp fondü kabına alınır.Sonra da afiyetle bandıra bandıra yenilir.

Fondü kabımı esseden almıştım ama siz ısıya dayanıklı herhangi bir kase kullanabilirsiniz.

Afiyet olsun...


4 yorum:

  1. Değmesin yağlı boya daki yorumunuzun üzerine tıklayarak sayfanıza geldim,geçmiş olsun. Blogunuz hayırlı olsun,bana da beklerim:)Selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim...hemen geliyorum;)

    YanıtlaSil
  3. bloğunuz hayırlı olsun, böyle kolay bir fondü tarifi arıyordum tamda,çiğ krema dediğiniz sıvı halde kutuda satılan mı?
    banada beklerim:)
    www.seriouslily.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gerçekten tarif çok kolay ve lezzetli,marketlerdeki 200ml satılan kremalar.

      Sil