30 Eylül 2013 Pazartesi

Ben zayıflıyorum bazıları mutsuz oluyor...

Günaydın...Mutlu haftalar:)
Bana saatler,günler,haftalar çok mutlu geliyor çünkü kilo vermeye tam gaz devam ediyorum:)
 
93,1kg başlamış olduğum diyet serüvenime şuan da 86kg olarak devam ediyorum.Hayatında hiç kilo sorunu olmamış yada kilo vermekle işi olmayanlar için karşıdan kolay gibi görünsede ne yaşadığımı ancak yaşayanlar bilir:)
Eğer diyet yapıyorsanız ve çalışmıyorsanız mümkünse evden çıkmayın çünkü arkadaş yada akrabalarla her buluşmada ''aaa lütfen yee bir taneden bişey olmaz''cümleleriyle sık sık karşılaşabilir ve onlara açıklama yapmak zorunda kalabilirsiniz.
Bunda ne var demeyin bazen insanlar o kadar ısrarcı oluyor ki o anda yaşadıklarımı anlatamam bile!
Bir de diyet yaptığını bile bile ısrarla yemediğin şeyleri çeşit çeşit önüne çıkartan,sırf dayanamayıp ye ve başarısız ol diye karşında yiyen arkadaşlar var ki onlar oldukça kırıcı...
Tüm bunlara rağmen ısrarlara kanmayıp yolumda devam etmenin ve tartıya her çıkışımda biraz daha kilo vermiş olduğumu görmemin vermiş olduğu mutluluk paha biçilemez:)
Ben bu yola en önce kendim için,kendi sağlığım için çıktım yoksa görünüşümle ilgili hiçbir kompleksim yada mutsuzluğum yok.Şükürler olsun ki her halimle mutluyum.Ama ileride anne olacağım zaman daha fazla kilo alıp o zaman mutsuz olmaktansa şimdiden önlemini almak istedim.
Kilo vermek isteyenlere nacizane tavsiyem lütfen etrafınızdakilere kulak asmayın ve onların bir kereden bişey olmaz laflarına kanmayın,unutmayın gerçek dost sizin yaptıklarınıza saygı duyar ve destek olur ve kimse için zayıflamayın sadece kendiniz için yapın bunu.
Çıktığınız yolda destekçilerinizin bol olması dileklerimle...
 
Sevgiyle kalın:)
 
 

33 yorum:

  1. Biz senin yanındayız canım eminim kendini daha iyi hissedeceksin her zayıflıyorum la ilgili foto bir öncekinden hoş gözüküyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim iyiki varsınız:)

      Sil
  2. Çok da güzel olmuşsunuz.. Bayağı kilo vermişsiniz. Hem de kısa zamanda.. Maşallah diyorum. Hiiiç kulak asmayın kimseye.. Siz kendi yolunuza devam edin çok da başarılı gidiyorsunuz zaten..:))
    Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim valla elimden geleni yapıyorum:)

      Sil
  3. Kİmsenin şevkini kırmasına izin verme canım :)
    Ve haklısın en iyisi evden çıkmamak.
    Haydi bakalım canım yola devam :)
    Kıskananlar çatlasın.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim aynen öyle:)

      Sil
  4. Fizigin gayet güzel görünüyor burdan canım..B arada ceket harika markası nedir merak ettım şimdi..öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ceketim C&A marka canım...

      Sil
  5. Guzelligine guzellik katacaksin diye kiskancliktan catliyorlardir :) İnsallah ideal kilona ulasirsin sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Valla bence de kimseye kulak asma çünkü anne olunca aynı hevesle kilo da veremiyor insan yada en azından ben istemiyorum homini yiyorum:)Ben de umutlarımı işe başladığım zamanlara attım evde olmuyor bu iş
    Ayrıca gayet de hoş görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de tam tersi çalışırken diyet yapamıyorum:)

      Sil
  7. Sonuç almaya başlamanız çok güzel, doğru yolda olduğunuzu gösteriyor. Kilo vermek insanın görünüşünü olumlu etkiliyor ama sağlık için çok çok daha önemli. Fazla kilo, birçok hastalığa zemin hazırlıyor.
    Hadi devam, sonuç çok iyi olacak !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok teşekkür ederim kesinlikle sağlık için tamamen zarar...

      Sil
  8. Yalniz degilsin... :)
    Ben karsimda yemeye hevesli insanin hevesini baltalarim bende onun karsisina gecip öğkk nolur karsimda yeme kusacam simdi diyorum bozuluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:)çok iyiymiş bu taktiği ben de deniycem:)

      Sil
  9. sen etrafındakilere bakma her yerde o tarz insanlar var
    aynen dediğin gibi diyet yapıyosan ya evden çıkmayacaksın yada herkesin ağzının payını verebileceksin
    bu arada azmine maaşallah
    artık kocan sana topaç diyemeyecek:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım evet bloğun adı bana uymayacak ama ben razıyım yeterki gitsin bu kilolar:)

      Sil
  10. canım seni tebrik ediyorum bu konuda çok kararlısın sende bu kara oldukça bence istediğinden daha fazla kilo dahi verebilirsin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. Bende çok hafif olan göbeğimi ve basenlerımı eritmeye calısıyorum :)
    Tebrikler vallahi size özendim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verilecek kilolar az olunca vermekte insan rahat davranabiliyor,benim yolum uzun...

      Sil
  12. Kim tutar sizi... Yola devam :) Emzirme işi bitse sıra bana da gelecek...

    YanıtlaSil
  13. Ahah süpersin, harikasın asla bırakma diyorum. :)))

    YanıtlaSil
  14. kimseye kulak asmamak ve inatçı olmaya devam etmek en iyisi, başarabilirsin herkese ve herşeye rağmen yola devam...
    buarada hemşeriymişiz ve ben yeni öğrendim:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hemşeri olmamıza çok sevindim bende:)

      Sil
  15. Sizin azmini imrenerek takip ediyorum ve ben de başlayacağım kilo vermeye! Ama doktora gitmeye ve tartıya çıkmaya çekiniyorum

    Benim bloguma da bakmak ister misiniz? http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlamak bitirmenin yarısıymış öyle diyorlar valla başla biran önce :)

      Sil
  16. ye iç bişey olmaz derler kulak asma canım boşveeer elinin tersiyle vur gitsin o fikir fakirlerine... Destek veren var zaten en büyük desteğin eşinmiş. ki bugün bütün gün bloğunu okudum hemen hemen tüm paylaşımlarını diyetini hayatını okudum diyebilirim e çok beğendim takibine geldim :) bende karatay diyetini yapıyorum ve haftada 2,5 kilo verdim. yeni başladım paylaşımlarımı ekleyeceğim. Ki ben çalıştığım için fazla post hazırlayamıyorum ancak takip edebiliyorum :) Ben çok beğendim sağlık için spor ve dengeli beslenme şart. Sen kimseye itibar etme bişey olmaz diyenlere. bende öyle bişey olmaz akşam yoğurt yersin derlerdi yerdim akşamda yoğurt yerdim ama bi süre sonra acıkır bozardım hep böyle oldu ve sonunda karar verdim bana ye boşver diyenlere sağlığımla oynama lütfen bana bunları sunma diye rica ediyorm sunarsada ısrarcı olman benim yiyeceğim anlamına gelmiyor canım istemiyorum diyebiliyorum. SÜPERSİN SÜPERSİN SÜPERSİN.... DEVAM ET ARKANDAYIM. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim sana da başarılar diliyorum umarım çıktığımız bu yolda başarılı oluruz :)

      Sil
  17. Acabei de conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    YanıtlaSil