16 Mayıs 2013 Perşembe

Konya'da 2 gün

Günaydın...

Peygamber Efendimizin dualarımızın geri çevrilmeyeceğini söylediği 5 geceden biri olan Regaip Kandilimiz mübarek olsun...
Allah hepimizin dualarını kabul etsin inşallah...

Bugün sizinle 2 hafta önce gittiğimiz Konya'ya ait fotoğrafları paylaşmak istiyorum.
Eskişehir-Konya arası hızlı tren seferleri başladı ve bizde fırsat bu fırsat deyip atladık Konya'ya gittik.1 saat 50 dk süren yolculuğumuzun sonrasında Konya'ya vardık.

Mevlana Kültür Merkezinin karşısında yer alan Hilton Garden Inn otelde kaldık.Otelimiz hem çok güzel hem de Mevlana Türbesine çok yakındı.

Otele eşyalarımızı bırakır bırakmaz ilk iş soluğu Mevlana Türbesinde aldık.Çok güzel,çok huzurlu bir yer...

Mevlana Türbesinden sonra 2.durağımız Şems-i Tebrizi Camisi ve türbesi oldu.

3.durağımız Tavus Baba türbesi burada dileklerimizi diledik:)

4.durağımız Karatay medresesi.

5.durağımız ise Alaaddin tepesi,Alaaddin Keykubat Cami.

6.durağımız Akyokuş burada eşsiz manzara eşliğinde çay keyfi yaptık.

7.durağımız ise eski bir Rum köyü olan Sille

8.durağımız Sille'de yer alan Aya Elenia Müzesi-Klisesi

9.durağımız insanların ilk yerleşik hayata geçtikleri Çatalhöyük köyü.(buraya mutlaka gitmelisiniz)

10.durağımız Sahib-i Ata Camii ve Arkeoloji müzesi.

11.durağımız Kent Plaza avm ve çarşı.

İşte böyle...
Konya'da dolu dolu 2 gün geçirdik,çok güzeldi.Ayrıca burada görseli olmayan Sema gösterisine de gittik o kadar kalabalıktı ki bir de flaşsız çekim rica ettikleri için fotoğraf çekemedim.Konya deyince gezilecek yer olarak insanın aklına sadece Mevlana geliyor ama Konya'da çok büyük tarih yatıyor.
Ayrıca caddelerini,yollarını da çok beğendim her yer çok ferah.Mutlaka gidip görmelisiniz.

Konya'da ne yenir,ne içilir konusu yarın...