18 Mayıs 2013 Cumartesi

Temizlik sorunsalı



Allah'ım şu temizlik işi ne nankör bir iş yaa...
Çalıştığım için evde içime sine sine sürekli dip köşe temizlik yapamıyorum.Sağolsun eşiminde katkılarıyla sil,süpür,toz al,balkon yıka o kadar yaptığım temizlik.
Durum böyle olunca eve yardımcı bayan çağarmak şart oldu.Olmaz olaydı Allah'ım sorsan herkes işsiz,herkesin işe ihtiyacı var ama kimse ya çalışmaya yanaşmıyor yada verilen işi layığıyla yapmıyor.
İsteğim çok basit sadece benim günlük yapamadıklarımı yapsınlar inan başka bişey istemiyorum.
Gündeliğe gelen ablalarla anlaşamayınca bu sefer temizlik şirketini aradım.
Telefona çıkan bayan
-ücretimiz 100tl içinde süpürme,silme,kapı silme var,salon vitrinlerinin kesinlikle tozu alınmaz,koltuk,halı silme yok ayrıca bişeylerin altını çekipde silmiycek gelen kişi dedi.Diğerlerini istiyorsanız fiyat 225,00tl dedi.
Şok oldum şok...
Bu ne yaa böyle...
Zaten günümüzde vitrinli ev sayısı çok az kalmışken önce bir sor dimi vitrin var mı diye?Ayrıca sen 100 liraya toz almıycaksan ne yapacaksın...
225 tl ne demek ben o para için kaç gün çalışıyorum biliyormusun sen?
Çok sinirlendim bak yine...

Uzun lafın kısası sevgili arkadaşlar iş pamuk ellerime düştü:)

Mutlu haftasonları...

Hoşçakalın:)



**Fotoğraf netten alıntıdır.



6 yorum:

  1. yazını okur okumaz sana yorum yazacaktim ellektrikler kesilde . gelmesi bayağı bir sürdü sonra da ben unuttum:) Haklısın ya doğru dürüst iş yapmazlar bir sürü para isterler. kazanmak kolay sanki. Bu arada her işi yapıp daha makul bir fiyata gelen hanımlarımızı tenzih ederek yazıyorum.Kendi işini kendin yap olduğu kadar. sana kalan para ile de gez toz bizi yeni yerlerle buluştur...

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın canım çok güzel iş yapan dürüst ,güvenilir,çalışkan insanlarda çok ama bana denk gelmedi malesef :( kendi işimi kendim yapıcam artık...

    YanıtlaSil
  3. Biz eşimle naçizane şöyle bir çözüm ürettik, her hafta sil süpür toz al faslı yaklaşık 2 saat sürüyor. Ekstra bir saat daha ayırıp, örneğin buzdolabının düzenlenmesi + silinmesi / mutfak dolaplarının raflarının temizlenmesi, vs. gibi bir işi hafta hafta planlayıp ona göre yapıyoruz, her hafta ekstradan bir iş daha yapmış oluyoruz, başka türlü yetişemiyor insan. yoksa eve gelen kadınlardan bugüne kadar hiç memnun kalmadım ben. İşini layığıyla yapan çok az, onlar da tanıdıklarına / referans usulü gidiyorlar, herkesin evine gitmiyorlar! çok meşguller istediğin gün gelmiyorlar, vs. vs. zor iş vesselam :) çalışan kadının derdi bitmiyor yahu :)

    YanıtlaSil
  4. bitmiyor bir türlü:) çok iyi bir çözüm biz genelde detay işleri biriktirdiğimiz için sonrasında evde bir patlama oluyor:) başlıyorum o zaman bugünden itibaren sizin formüle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden Allah kolaylıklar versin :)

      Sil
  5. Ben 20 sadece camlarımı sildiriyorum. Oda bir ablamız var gerçekten ihtiyacı var. Üstelik ben cam silemiyorum, hem korkudan, hem de zaten berbat sildiğimden:)

    Görümcem bir firma çağırmıştı eve, baya bir vukuat yaşamışlardı. 170 Tl falan ödemişti hatırlıyorsam. Ama hiç bir şey yapmadan gittiklerini söylemişti.

    YanıtlaSil