12 Mayıs 2013 Pazar

Bu konuda biraz hassasım...

5 kişilik ailemizin en küçük ferdiyim ben...
Benden 7 yaş büyük ablam,8 yaş büyük abim var tekne kazıntısıyım yani...
Bunun vermiş olduğu rahatlık paha biçilemez,en küçük olunca evde istediğin herşey oluyor ama yan etkileri de var tabi...Mesela ekmek almaya evin küçüğü gider,içerden suyu en küçük getirir...
Tabi bide sen küçüksün karışmalar var:)
Küçüktüm annemle babamın arasında yatardım,annem kızmasın diye de annem yatmadan önce gider saklanırdım yatağa,babamın arkasına...
Güzel bir çocukluk geçirdim elbet,büyümeye başladım sonra işler biraz değişti.
Ergenlik...
İstediğim olmayınca kapıyı çarpmalar,hiç birşeyden memnun olmamalar...
Geçti ama,hepsi unutuldu...
Büyüdüm ve 24 yaşımda evlendim.
Hele o zaman herşey bambaşka oldu,anneme daha da fazla hak verdim.
Babamı daha da özledim...
Annem hep benim için babasının kızı der ama ben annemi de en az babam kadar çok sevdim.Yeri geldi anlaşamadık,uyuşamadık ama hiçde ayrılamadık.Et tırnakdan ayrılır mı hiç...
Annem kimseyi kırmaz,hep içine atar ,herkesi olduğu gibi kabul eder,sabırlıdır...
Belki henüz anne olmadığım için annem gibi sabırlı,sakin,onun kadar iyi biri değilim...
Anne olduğumda o da olur umarım:)

Canım annem;
Sadece seni dünyalar kadar çok sevdiğimi bil istiyorum.İyiki benim annemsin canım annem!
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...

*Bu sayfayı belki birgün okursun...


Özel günler elbette önemli,insanların sevdiklerini sevdiklerine söylemeleri için vesile ama ya annesi babası olmayanlar ya anne baba olamayanlar...
Anneler gününde babalar günü yaklaşıyor diye kalbim sıkışıyor,babalar gününde yanımızdan yeni ayrılan babam olmadan ne yaparım ben diye,oysa eşim babasını kaybedeli 26 yıl olmuşken...
Herkes mutlaka hassastır bu konuda ama ben hatırlatmak istedim...
Olmayanları da olamayanları da düşünelim...

TÜM ANNELERİN,ANNE ADAYLARININ VE GELECEĞİN ANNELERİNİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...
ALLAH ANNELERİMİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN...

Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder