11 Temmuz 2013 Perşembe

MİM'lendim:)

Merhaba çok heyecanlıyım Kedimin hobi Defteri bloğunun güzel sahibi Özlem beni mimlemiş...Bu benim ilk mimim:)
İlk mim için oldukça güzel bir konu ve işte ben kimim;


1.BEN KİMİM?



Ben Gülnur,Pati'nin annesi,Oğuz'un biricik eşiyim.Yemek yapmayı,yemeyi,gezmeyi,fotoğraf çekmeyi ve alışverişi çok severim.Evim benim herşeyim ve ev işleri,el işleri en sevdiğim şeylerdir.

2.BLOĞUMUN ADI NEREDEN GELİYOR?
Sizinde tahmin edeceğiniz gibi topaç kocamın bir sevgi sözcüğüdür ve benim için sık sık kullanır:)

3.BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİM?
Yazmayı ve okumayı çok seviyorum.Aslında ben bugün yazıştığım blogların sessiz takipçisiydim ve bir gün daha fazla dayanamayıp bende içlerine katılmak istedim.Paylaşılanları okumayı,kendim hayatımdan bişeyler paylaşmayı çok seviyorum.

4.NEDEN BU BLOG?
Hayatımda ne varsa hepsini burada paylaşıyorum.Bazen deli gibi kitap okuyor,bazen sıkılıp el işleriyle uğraşıyor,çokça geziyor ve fotoğraf çekiyorum.Bazense sadece yazıyorum...
Burası benim sanal günlüğüm,ne eksik ne fazla tam da buradan beni gördüğünüz gibiyim.

5.KİŞİLİĞİM?
Şimdi ağlar gözümün yaşı kurumadan göbek atmaya başlayabilirim:)
Deliyim,doluyum...
Haksızlığa tahammül edemem,patavatsız denebilecek derecede doğruları insanların yüzüne pat pat söylerim!

6.HOŞLANDIKLARIM?
Beni heyecanlandıran herşey.Hobilerim,evim,alışveriş,sevdiklerim...

7.HOŞLANMADIKLARIM?
Kendini olduğundan farklı göstermeye çalışan ve yalan söyleyen insanlardan hiç hoşlanmam,ayrıca hayvanları sevmeyenlerden hiç hiç hoşlanmam:)

8.EN SEVDİĞİM MAKYAJ MALZEMEM?
Rimel ve ruj

9.ÇANTAMDA OLMAZSA OLMAZIM?
Su...Her gittiğim yerde,çantamda,elimde her zaman su olur:)

10.EN SON OKUDUĞUM KİTAP?
Canan Tan/Yüreğim Seni Çok Sevdi...
Yeni başladım ama elimden düşüremiyorum çok çok güzel bir kitap!


Ve bu güzel sorular için tekrardan Özlem'e teşekkür ediyorum.
Ve cevaplamak isteyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum...

Mutlu günler:)






14 yorum:

  1. İçtenlikle cevaplamışsınız;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Gülnur Hanım. Çok çok memnun oldum. Böylece birbirimizi daha güzel tanımış oluyoruz..:))
    Cevaplarınıza bayıldım.. Çok çok teşekkürler ediyorum ve çok selamlarımı gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanım? hiç gerek yok:)
      asıl ben çok teşekkür ederim ne kadar mutlu oldum anlatamam...

      Sil
  3. ayyy canım çok güzel olmuş mimin :)

    YanıtlaSil
  4. çok eğlenceli bir mim olmuş:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. tanıştığımıza memnun olduk o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel tanıtmışsın kendini canım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. :) Harika bir tanıtım olmuş. Sıra sana geldi, bakalım neler çıkacak, bu yazı ilham olmalı bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah bloğa bir girdim bu yorumla karşılaştım çok teşekkür ederim şimdiden çok çok mutlu oldum:)

      Sil