5 Temmuz 2013 Cuma

Bu hafta ben #3

Çarşamba pazarından 10 tl'ye aldığım bu bigudileri bir kez denedim ve hem sarması hem de sonuç gerçekten mükemmel,yalnız bir kutu benim saçlarıma az geldi o yüzden en kısa zamanda bir kutu daha alıp görüntüyü sizinle paylaşıcam.
Dünkü poşetin içinden çıkanlar
.Masa örtüsü,runner,2'li servis takımı ve mutfak önlüğü şu anda mutfak gruplarında %50indirim var ve bu sayede hepsi 55,00tl'ye geldi.
Tabi ki English Home'dan:)

Ve sonunda dün istifamı verdim,müdürlerim çok şaşırdı,çok üzüldü.Gitme dediler ama ben kararımdan memnunum.
Artık sayılı günlerim kaldı bu iş yerinde .Allah hepimiz için hayırlısını versin...
Hayırlı Cumalar...
Sevgiyle kalın:)

5 yorum:

  1. Canım peçete runner herşey cıvıl cıvıl çok güzel bende hemen uğruyayım :)
    işin içinde hakkında hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. evde oturmayı acayipp özledimm bende cıkacam Allah nasip ederse :)
    Englısh Home'den aldıklarınn süpper gülee gülee kullann inşallahh. .

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım hepsi birbirinden güzel. Haydi bakalım istifan hayırlı olsun canım.
    Biraz kendine eşine ve patiye zaman ayır gez toz. İŞ her zaman bulunur ama sevdiklerinle geçireeceğin zamanlar paha biçilemez:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. işin için hakkında hayırlısı olsun... Aldıkların ise çok güzeller güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. inşallah hakkında hayırlısısı olur
    runner setine bayıldım
    güle güle kullan

    YanıtlaSil