3 Temmuz 2013 Çarşamba

BEN,KENDİM...



Hiç olmadık şeylere güler,durup dururken kahkaha krizleri geçirebilirim,
gerçek olaylarda bir taş gibi sert görünürken,bir reklam filmine saatlerce ağlayabilirim.
Nazlıyımdır,öyle bir küserim ki sanırsın bir daha iki dünya bir araya gelse barışmaz ama yanılırsın çünkü benim küskünlüğüm 10dk ama kırgınlığım bir ömür sürer.
Kolay kolay unutamam,hatta hiç unutamam bana yapılanı.
Ne iyiyi ne kötüyü...
Hergün alışveriş yapar ama giyecek hiçbirşey bulamam.
Takıntılıyımdır,uyum benim için çok önemlidir.
Topuklu ayakkabılara bayılır,sadece benim olsunlar diye alırım,çıkarır çıkarır seyrederim .Ayakkabı da ciddi bir koleksiyona doğru ilerliyorum.
Evim benim herşeyimdir,ev eşyalarına bayılırım.
Keşke daha büyük bir evim olsaydı:(
o zaman neler neler alırdım...
Her zaman para biriktirmeye niyet eder,ama hiçbir zaman bunu gerçekleştiremem.
Sevdiğimi tam sever,sildiğimi bitiririm.
Hislerime çok güvenir,takıldığım her konuyu Allah'a havale ederim.İnanırım ki beni yaradan bana doğru yolu göstermek için de bir mesaj mutlaka gönderir.
Yemeği de yedirmeyi de çok severim.Yalnız yemek yiyemem.
Hayatım boyunca diyet yapıp,yine de hep aynı kiloda kalmayı beceren ender insanlardan biriyim.
Her zaman gülerim,olumlu düşünmek hayat felsefemdir.
BEN BÖYLEYİM...
KİLOMU,HAYATIMI,EŞİMİ,PATİMİ,AİLEMİ,ARKADAŞLARIMI SEVİYORUM.
MUTLUYUM,KENDİMİ SEVİYORUM...


4 yorum:

  1. Öncelikle evinizin dekorasyonuna gördüğüm kadarıyla bayıldım.. Kilonuz öyle abartılı değil. Ben de diyet yapıp hala aynı kilodayım asla veremiyorum..:))
    Aynı şekilde çok çabuk sinirlenirim ama çok çabuk da affederim ve unuturum. Yalnız dediğiniz gibi bir kez sildim mi asla geriye dönüp tekrar merhaba demem.. Kalbimi kıranı da affedemiyorum Allah a havale ediyorum..
    Ortak yönlerimiz çokmuş..
    Pati yavrumu da çok çok öpüyorum.. Otis in selamı var..:))

    YanıtlaSil
  2. Bende seni seviyorum canım. Allah herşeyi gönlüne göre versin.....

    YanıtlaSil
  3. Süpersin canım pantolonunun rengi çok güzel :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. işte biz seni bu hallerinle çok seviyoruz
    :))

    YanıtlaSil