28 Kasım 2013 Perşembe

kısa kısa bu aralar. ..

Bu sabah 83kg uyanmanın vermiş olduğu coşkuyla şu an bu satırları yazıyorum.50-60 kg olan veya hayatında hiç 60kg mın üstüne çıkmamış olanlarınız için bu kilo çok çok yüksek gelebilir.Ama inanın 95kg dan 3 ay gibi bir sürede bu kiloya düşünce hayat birden güzelleşiyor:)Giyemediğiniz kıyafetleri giyebiliyor,önünden geçemediğiniz mağazalara girebiliyorsunuz.Allah tüm kilo vermek isteyenlere yardım etsin inşallah...
22 Kasım'dan beri daha öncede paylaştığım bir sosyal sorumluluk projesinde görev alıyorum.Her türlü elektronik atıkları topluyoruz bunun sonucunda da bu atıkların geri dönüşümü sağlanıp okulunda bilgisayar olmayan çocuklara bilgisayar sınıfları yaptırılacak.Çok güzel ve anlamlı bir proje. Eskişehir'de yaşayanları Neoplus Avm ye beklerim...
Yukarıda bahsettigim proje 1 aylık bir iş ama ben evde otuemaya çok alışmışım inanın tekrardan çalışmak zor geldi:)Evde yapılacak bir sürü el işi beni bekliyor ee bu yuzden de aklım hep evde...
Yaptıgım hobi işlerine ek olarak bu aralar dikiş dikmeye merak saldım ve en kısa sürede dikiş makinesi almak istiyorum. Makinamı alınca dikiş bloglarının kapısını çalıcam tek tek...

Ve son zamanlar da bu söze fazla takıldım, umarım hayatımda da her daim uygulayabilirim...

Sevgiyle kalın!

4 yorum:

  1. eminim dahada zayıflayacaksın allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  2. Canım bende 7 ocakta tartıya çıktığımda 96,4ü gösteriyordu. Ama yaptığım rejimle şimdi 69'u gösteriyorum. İnşallah daha da zayıflayacağım. Senin de başaracağına inanıyorum. Başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Canım süpersin maşallah çok güzel emin adımlarla ilerliyorsun :) inşallah bizde geliriz oülumla neoya hem seni görmüş oluruz çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil