11 Kasım 2013 Pazartesi

Kazan kebabı

Günaydın mutlu haftalar...
Bugün sizinle haftasonu mutfağım programında izlediğimiz sonra da dayanamayıp hemen denediğimiz kazan kebabının tarifini paylaşmak istiyorum.
 
 
Malzemeler;
1kg orta boy patlıcan,
yarım kg az yağlı kıyma,
1 adet soğan,
1 çorba kaşığı domates salçası,
1 su bardağı domates suyu,
yarım çay bardağı zeytinyağı,
tuz,
karabiber,
pul biber.
 
Yapılışı;
Kıyma,doğranmış soğan,zeytinyağı ve baharatlar bir kabın içinde harmanlanır.Yuvarlak köfteler hazırlanır.Patlıcanlar birbirinden kopmayacak şekilde verev kesilir.Kesiklerin arasına köfteler yerleştirilip tencereye dizilir.Üzerine domates suyu ve sulandırılmış salça gezdirilip yaklaşık 1 saat kısık ateşte pişirilir.
 
AFİYET OLSUN:)
 


6 yorum:

  1. Elinize sağlık, çok lezzetli görünüyor:)) Çok severim bunu ben de ...;)

    YanıtlaSil
  2. Ooo mükemmel görünüyor.
    Ben Antepte yemiştim patlıcan kebabı adı altında..
    Ama inanın sizinki daha bir nefis görünüyor..
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuştur eminim,patlıcan ve et ikilisi çok uyumlu bence...Afiyet olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu yemeği çok seviyorum, çok güzel görünüyor ama pilav çok daha güzel görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. tam misafirlik bir yemek hem pratik hem şık:))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, biz bu kebaba ''beli kıvrık'' diyoruz. Annemin uydurması. :DD

    YanıtlaSil