29 Ağustos 2013 Perşembe

Erkenciyim bu aralar

 
Günaydın...Mutlu sabahlar!
Güne erken başlamak son zamanlarda en sevdiğim şey,Artık uyuduğum her dakikayı kayıp olarak görüyorum.
Sabah kalktım,
kahvaltı yaptık,
eşimi işe gönderdim,
patiyle yürüyüş yaptık,
evin günlük toplama-temizlemesini yaptım,
çamaşırları astım,
bulaşık makinesini yerleştirdim,
yemeği ocağa koydum,
ve şimdide bloğa yazı giriyorum saat 10:00...
Tüm gün bana kaldı:)
Şimdi blogları ziyarete,öğleden sonra arkadaşlarımla gezmeye,akşam eşimle düğüne gideceğim.
Hadi bakalım tutmayın beni...
 

5 yorum:

  1. maşallah tüm işi bitirivermişsiniz ne güzel :) bende bugünden umutluyum güzel işler başaracağım ve tüm kına organizasyon siparişlerimi bitiririm umarım :))

    YanıtlaSil
  2. maşallah:))ayrıca masa çok şeker

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..bloğunuz çok cici sizi izlemeye aldım bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. maşallah valla süpersiniz...:))

    YanıtlaSil
  5. Ohh ne kadar güzel huzurlu bir gün... ben de erken kalkmayı çok seviyorum zaten sevmesem de beni kaldıran bi oğlum ve işim var.. ama çocuksuzken de erkenden hortlardım..gün upuzun bana kalırdı..
    kolay gelsiiinnn
    bana da bekleriiimmmm
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil