17 Temmuz 2014 Perşembe

diy-kapı süsü


Evde tüm duvarlar dolunca sıra kapılara geldi:)
Ben de can sıkıntısından bu güzel kapı süsünü yaptım.Yapımı ve malzemeleri oldukça pratik.Kapı süsünün ana malzemesi çemberi mukavvadan kestim üzerini de hasır iple ve kumaşla kaplayıp süslerini de lastikleri kopmuş tokalardan silikonla yapıştırdım.
Bebek ve çocuk odaları için de farklı farklı alternatifler yapılabilir.
Maliyeti düşük, yapımı kolay ve eğlenceli bence denemelisiniz☺

instagram hesabıma da beklerim;
Rose_s_life

sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok soft çok tatlı olmuş :)
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK CİCİ OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAĞLIK...

    sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık, çok beğendim;) o ayıcıkların tokadan çıkma olduğunu bildim ben de çok görüp çok beğenmiştim, harika değerlendirmişsin. Çok soft birşey olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil