11 Haziran 2014 Çarşamba

Hafta sonu neler yaptık ; Cunda Adası

Günaydın...
Mutlu sabahlar!

Hafta sonu evlilik yıl dönümümüz için eşimin sürpriz bir şekilde bu küçük seyahati ayarlamasıyla  sabaha karşı düştük yollara.
Enfes manzarasıyla,mis gibi deniz kokusuyla biz Cunda'ya aşık olduk resmen...

Birbirinden lezzetli Girit mutfağını çok sevdik. Cunda'da adım başı zeytin ve zeytinyağı satan yerlerle mandıralar dolu.

Sevim ve Necdet Kent Kitaplığı,

Taksiyarhis Klisesi,

Birbirinden güzel sokaklarıyla biz Cunda da olmaktan çok keyif aldık.

Yolculuğumuzun 2.gününde rotamızı Sarımsaklı'ya çevirdik ve Şeytan Sofrası'nı ziyaret ettik.
Dönüş yolunda da sırasıyla Ayvalık da bir Ayvalık tostu yemeden,Balıkesir'den Höşmerimimizi almadan ve Bursa'da İkea'dan alışveriş yapmadan dönmedik:)

Bizim için oldukça keyifli bir hafta sonu oldu.Gitmek isteyenlere tavsiye ediyorum.
Gidilmeli,görülmeli,birbirinden lezzetli mezeleri yenmeli:)

Sevgiler...

1. ohh ne güzel gezmişsiniz sefanız olsun :)
    sevgiler canım....

2. Nice senelere:))) Mutlu ve huzurlu olmanız dileğiyle. Cunda Adası benim favorimdir. Farklı bir dünya gibi gelir bana.

3. cnmm çok güzel bir sürpriz olmuş mutluluğunuz katlanarak çoğalsın <3 bu yaz bizde cundaya gitmeyi planlıyoruz fotolar süper oldu bu arada teşekkürler ...

4. Merhaba..
    Cunda venimde gitmek istedigim yerlerin basinda yer aliyor.. Memnun kalmiş olmaniz cok sevindirici. Umarim bende en yakin zamanda ziyaret edebilirim..

5. Allah mutlulugunuzu daim etsin.senelerdir yaz kis tatillerimizi gecirdigimiz yerdir Cunda..kokusu burnuma geldi simdi;((