7 Mayıs 2014 Çarşamba

Hediyeleşme etkinliği

 
 
Günaydın...
Sevgili Öznur'un Dünyası bloğunun sahibesi Öznur Hanım'ın başlatmış olduğu hediyeleşme etkinliğine güzel davetiyle ben de katılmıştım.
Bu güzel etkinlikte Sevil'in Seyir Defteri bloğuyla eşleştim ve dün hediyelerim elime ulaştı.
İşte benim güzel hediyelerim;
 
 
Hepsini ayrı ayrı çok sevdim ve karşımda bir sürü hediye görünce çok da mahcup oldum:)

 
Sevgili Sevil'in seyir Defteri'ne bu güzel hediyeleri için,
Öznur'un Dünyası'na da bu güzel etkinlik için çok teşekkür ediyorum.
Yeni etkinliklerde görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...
 

4 yorum:

  1. Oyy yhepsi cipciciler...
    Ne güzel olmuş.. Bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. hepsini güzel günlerde sağlıkla kullan inşallah....

    YanıtlaSil
  3. Canım mahçup olacak bir şey yok sana daha öncede söyledim keşke bileğimden ameliyat olmadan önce olsaydı daha ne güzel ciciler yapardım sana :) ii günlerde kullan ve gülümse <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş hediyelerin. İyi günlerde kullan. Sizi izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil