11 Mart 2014 Salı

8 Mart Kadınlar Gününe özel Eskişehir'li bloggerlar buluşması...

 Günaydın,mutlu sabahlar...
8 Mart Cumartesi günü Eskişehir'li bloggerlarla kadınlar gününe özel buluşma gerçekleştirdik.
 

Passage Cafe&Patisserie'de geçen buluşmamız oldukça keyifli geçti,
 
 

 
Bol bol fotoğraf çektirdiğimiz,keyifli sohbetler ettiğimiz bu günde son günlerin trendi selfie çalışmalarımız da görülmeye değerdi:)
 



 
Bu güzel günde bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımız da vardı;
 
 
 
 
 
 
 
Fresh Line Eskişehir Neoplus avm http://freshline.gr/indextr.html
 
 
 
 
 
 
Kendi aramızda da bir çekiliş yaptık,
 
 
İşte benim hediyem sevgili Zeynep Hanım'a gitti iyi günlerde kullansın,
 
 
Ve bu şirin kupa bana Pelin'den hediye çok sevdim çok teşekkür ederim,
 
Bu güzel gün için emeği geçen tüm arkadaşlarıma ve sponsorlarımıza çok teşekkür ediyorum,en kısa sürede tekrarlamak dileğiyle...
 
 

14 yorum:

  1. Çok keyifli zaman geçirdik,en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir gündü en kısa zamanda tekrarlarız inşallah:)

      Sil
  2. Canımm hepiniz ışıl ışılsınız maşallah..
    Selfilerinize öyle bayıldım ki..
    Cicilerimizi de güzel günlerde kullanın inşallah..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke aynı şehirde olsaydık çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. İnstagramdan keyifle takip etmiştim sizi.
    Süpersiniz.
    Öpüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canım bende çok öpüyorum♡

      Sil
  4. Sevgili Gülnur çok güzel bir gündü gerçekten. Yeniden tekrarlamak ve buluşmak dileğiyle, sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah en kısa sürede tekrarlarız bizi bir araya getirdiğin icin ben teşekkür ederim♡

      Sil
  5. Güle güle kullanın hediyelerinizi, çok zevkli bir gün olmuş belli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok güzeldi gerçekten:)

      Sil
  6. Çok keyifli birgündü .Anlaşılan hepimiz eğlenmişiz . Fotoğraflardan anlaşılıyor zaten :) Hediyen için ayrıca teşekkür ederim . Çok hoş bir süpriz oldu benim için . Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Masallah cok guzel gorunuyorsunuz hepiniz.yeni insanlar tanimak kadar keyifli birsey yoktur heralde.cok severim ben:))

    YanıtlaSil
  8. Hepiniz çok tatlısınız ama :)) Freshline nin ambalajları da çok ciciymiş bu markayı görmemiştim Eskişehir'e ilk geldiğimde direk dalıcam mağazasına :)

    YanıtlaSil
  9. çok keyifli çok güzel bir gündü yine:))) her buluşmada daha da keyif alır, farklı şeyler yapar olduk ne güzel!
    en kısa zamanda bir araya gelmek dileğiyle....
    sevgiler

    YanıtlaSil