30 Ocak 2014 Perşembe

pembe aşkı♡♡♡

İşte yine dikiş:)
Rengi pek belli olmasa da aslında çok tatlı bir pembe rengidir kendileri...
Geçenlerde diktiğim yastıktan kalan kumaşla derin dondurucumun üstüne bir örtü diktim.Dümdüz olmasın dedim kenarlarına da açık pembe ponponlu su taşı geçtim...
Bende ki bu pembe aşkı hiç bitmeyecek sanırım♡
Bu aralar ya hep evdeyim yada yürüyüşe çıkıyorum onda da hep eşofmanla geziyorum o yüzden pek gezi yada ne giydim postu yapamıyorum ama yakında onlarda gelecek yakındır ümitliyim:)

Siz benim gibi olmayın bol bol gezin...

♥mutlu günler♥

2 yorum:

  1. Ayyyy rengi çok güzel pompomlarınıda çok sevdim güzel günlerde kullan canım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Pembeler aşkına :) örtü çok hoş olmuş.bu arada eşofmandan çıkamayanlar olarak yalnız olmadığımızı düşünüyorum :) sevgilerimle

    YanıtlaSil